8.10.07

Ja no recordo quan era jo

Abans baixava lliure pel riu, amb força alguns cops i amb calma altres.
Un dia la claror de l’astre rei em conquistava amb la seva lluentor, m’alterava i em duia entre llits de cotó fluix que l’aire bressava. Recorria, confortable, indrets màgics a vista d’ocell.
Quan el cel s’enfadava, ho feia amb tanta fúria que la seva negror tenyia les flassades, i els seus laments feia ressonar arreu. Els esclats de llum foradaven el jaç i aleshores, la caiguda lliure i el canvi eren inevitables. El fred de la velocitat vaticinava la batzegada. I ara, ja no recordo quan era jo.

7 comentarios:

Jordi Jordi dijo...

Sembla una vida força tranquil.la, on algú pren les decisions importants per tu... Potser m'agradaria.

Petjada dijo...

això deu ser, ser gota....

Anónimo dijo...

Petjadeta,
no ho recordes o ho recordes malament? Suposo que a tots ens passa. Va, anem-nos-en riu avall i que ens busquin als peus de la cascada (si és que ens busquen, és clar).

mossèn dijo...

alzheimer ??? ... tinc un mètode innovador !!! ... no pensar-hi !!! ... alegria !!! ... alegria !!! ... salut

Petjada dijo...

Vladi, anem-hi, però que no ens busquin...

Mossèn, doncs no penso!

Alls cuits mai couen dijo...

sempre tenim estones (encara que no les veiem) en les quals podem baixar pel riu, encara que sigui mentalment.

Petjada dijo...

"be water my friend"? Per un dia que no hi ha metàfora... ;)
Doncs apa, tots a ser gotes, a baixar pels rius i a bnyar-se en cascades!