6.9.07

Fast shopping

Són quarts de nou, se m'ha fet tard, com sempre. Surto corrent de casa per adquirir quatre coses bàsiques al súper abans que tanquin.
Agafo un dels cistells verds de la pila, vaig directa a la secció de làctics agafo la llet i el formatge, en el passadís del costat m'aturo el mínim per poder agafar el pa, i dos més enllà l'aigua. El meu criteri per triar entre tantes marques: sempre el producte més barat o el que caduqui més tard.
Diuen que les compres diuen molt del comprador, jo no sé que diu la meva de mi, però el que si sé és que estic feta una experta comprant a tota velocitat! de fet no entenc aquella gent que perd el temps passejant entre les prestatgeries metàl·liques plenes de coses.Malauradament, un cop a la fila de la caixa, la rapidesa perd el seu sentìt; però com que la conducta humana m'intriga i em diverteix, és un bon moment per guaitar als individus.
Avui la senyora del meu davant duia cinc ampolles de vi negre. "Potser fa una festa" he pensat, però després he vist una ampolla petita d'aigua.
-El agua también es suya?
-Sí, pero cuanto vale?
-18 céntimos.
-Vale, entonces sí.
No seria políticament correcte explicar què he pensat, us deixo pas per a la interpretació lliure.

13 comentarios:

Cervecerix dijo...

Si no portava cervesa és que no era una festa ;-P

Petjada dijo...

Hi ha festes més sofisticades que d'altres no? :)

mossèn dijo...

ho trobo una afició molt sensual !!! ... salut

Petjada dijo...

Quina? comprar vi?

Anónimo dijo...

Te olvidaste de comprar el atún y los tomates!

Petjada dijo...

jajaja bona memoria, però és que ja en tenia! ja vec que les meves compres han de començar a ser una mica més originals, eh?

Anónimo dijo...

La veritat m'has recordat a mi, vaig directe al que necessito i ni miro la resta de marques, sé la que vull! i clar.. a la caixa sempre hi estàs més temps i és curiós observar la resta de gent i el què fan... hi ha gent peculiar oi?

Petjada dijo...

si, però em temo que la resta deuen pensar el mateix de mi ;)

Anónimo dijo...

Doncs jo sóc la que m'aturo i miro les etiquetes, a veure quines substàncies cancerígenes porten, i m'estic deu minuts per triar una llauna de bonítol! :-)

I sempre que puc, vaig a plaça.

Però sí, és flipant mirar els carros de la gent: beguda alcohòlica a dojo, carn envasada, pa bimbo, paquets de cereals (transgènics), llet de soja (per tranquil·litzar la consciència, però també transgènica), postres lactis (iogur no, que és massa àcid), pizzes i truites fetes, frankfurts, bacó, bolleria, bitter kas, cocacola...

M'agradaria posar-me a la sortida de les caixes i preguntar: Quantes verdures de fulla verda podria citar-me?

;-)

Petjada dijo...

Remenaconsciències! :) de fet em temo que no cal preguntar massa...

Anónimo dijo...

Tenías razón, me iba a gustar la frase de Sartre.

Anónimo dijo...

Uix, perdón, me equivoqué de blog al poner el comentario... Iba destinado al amigo Cerv. :-(

Petjada dijo...

Jeje, no et preocupis home, ja m'agradaria escriure com el Cervecerix o el Sartre! Però de moment continuo amb el meu bloc de pa sucat amb oli! ;)