10.9.07

Teatrejant


Com cada any, cita obligada a la Fira del Teatre de Tàrrega. On les companyies teatrals troben al carrer espectadors delirosos d'espectacle. Rialles, boques obertes, ganes de participar, rotllanes al terra, aplaudiments, malabars... mai em decep.

Aquest any, a més, m'han fet ballar. Un grup itinerant, que prometo buscar-ne el nom, han fet que els assistents gaudíssim d'allò més a so de guitarra. Enhorabona nois!



*"Lo prometido es deuda", es tracta de l’espectacle itinerant La fanfare électrique de la Compagnie Midi.

9 comentarios:

mossèn dijo...

vaja, quins culets més fashion !!! ... salut

Petjada dijo...

cada loco con su tema, eh?

mossèn dijo...

evidentment ... salut

Anónimo dijo...

Petjada,
et mataré. Diumenge matí vaig estar voltant per Tarrega, quina calor per Déu; potser vam topar i no vam encertar ni a saludar-nos. En tot cas, sàpigues que si eres una noia molt somrient que va ballar amb aquests paios a la Pça. Centenari, et vaig aplaudir entussiasmat. Et diré més, és molt probable que aquests músics francesos siguin a Mataró el proper Juliol, són ideals per a una rua nocturna que s'organitza pel centre de la ciutat.

Petjada dijo...

jeje, ho dius de debò? la foto és de diumenge al matí (ja migdia)i no sé a quina plaça estava més somrient. Si finalment van a Mataró suposo que ens ho faràs saber no?
Tema assassinat, el deixem per un altre dia, d'acord? ;)

La reusenca dijo...

Quina enveja fas! m'encanta la fira del teatre, però aquest any no hi he pogut pas anar!!!!

Petjada dijo...

Ei maca, com tens la panxeta?

Anónimo dijo...

Van estar fantàstics! jo també hi vaig anar, per cert, molt ben acompañat, i em van fer posar la pell de gallina al sentir les seves guitarres, això si que es música,,,potser seguia les teves petjades per la plaça,,,,

Petjada dijo...

Caram mitja blogsfera veient l'espectacle i jo sense saber-ho! Ja vec que hauré de vigilar per a on trepitjo...
Ah! una bona "ñ" per celebrar la diada, sí senyor! ;) s'et perdona per ser tu.