2.9.07

Ni cinc minuts

Això s'acaba, i ara que ho tinc a sobre, ben mirat, no vull que s'acabi, tot i que sé del cert que inevitablement ha de passar. M'és igual el què digueu, em falten dies.

És com quan el despertador sona estrident exigint que et llevis. "Cinc minuts més" dic, i sovint, el pobre ingenu, acaba cedint. Aleshores entra en acció la consciència que és la que m'estira de l'orella i convincent m'encara cap a la dutxa, i ja no hi ha cinc minuts que valguin.

I si provo de picar de peus damunt el llit i fer una rebequeria? I si m'amago per tal que no em trobin? I si poso el termòmetre a la làmpara i faig cara d'estar pioca?... Per les vostres cares desaprovants, ja vec que no hi tinc res a fer.

En fi, quin remei! em tot lo bufona que es pot estar donades les circumstàncies, i com quan era alumna, prepararé la bossa amb l'estoig i la llibreta, lluiré un dels meus millors somriures i saludaré als companys amb un: "Que tal les vacances?"

8 comentarios:

JRoca_Font dijo...

Que tinguis un bon curs!
Salut

Petjada dijo...

Gràcies! Igualment!

Anónimo dijo...

Que el curs que comença d'aquí a poques hores ens sigui lleu. Vaig a posar el despertador. Demà comença de nou la dictadura dels rellotges.

Montserrat dijo...

Bon curs i molt ànims... que de ben segur els necessitem

Cervecerix dijo...

A mi tan sols em falten 22 dies per estar de vacances mentre els altres tornen amb cares morenes i ulls plens d'anyorança :-P

Anónimo dijo...

Ànim, petjada,
i no et deixis el somriure: la millor manera d'ensenyar les dents al nou curs.

Petjada dijo...

Bona tornada a tots!

Cervecerix, a finals de més ens faràs mooolta enveja! ;)

Ai vladi... si sabessis com he hagut d'ensenyar les dents avui...

mossèn dijo...

vacances ??? ... és una broma ??? ... salut