18.9.07

Idioteses



Quan ja el tinc, em cremo,
i el deixo anar.

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt bona la foto.

mossèn dijo...

la calentor és bona ... salut

Anónimo dijo...

Petjada,
com deia un gran poeta que va morir massa jove: Si jo fos pescador et pescaria l’aurora, si jo fos caçador t’atraparia el sol...

Petjada dijo...

ricard, jeje tenint en compte que no és meva no sé si donar-te les gràcies... en fi, que tal el text? ;)

Si Mossèn, hi ha calentors la mar de bones, gratificants i reconfortants.

:) Vladi: Si jo fos pescador pescaria l'aurora, si jo fos caçador atraparia el sol; si fos lladre d'amor m'obririen les portes, si fos bandit millor que vindria tot sol: -els carcellers del món no em sabrien mai l'ombra, si fos lladre i bandit no em sabrien el vol. Si tingués un vaixell m'enduria les noies, si volien tornar deixarien llurs cors: i en faria fanals per a prendre'n de nous.

Anónimo dijo...

Sí que crema, sí!

Petjada dijo...

bufem? ;)

Anónimo dijo...

i no passa que quan per fi hi arribem ens cremem?

(he estat tafanejant per aquí i m'ha agradat. hi tornaré a passar)

Petjada dijo...

Benvinguda Daina!