8.8.07

Nit de nostalgia


Nua damunt el llit amb la llibreta en mà, escoltava el silenci, perquè la capital a l'agost s'atura i al meu carrer és fàcil sentir el no-so.
La calma es va trencar de cop. El murmuri de la pluja em va fer somriure vaig corre a pujar la persiana i a obrir la finestra. Em vaig tapar amb la manta del sofà i em vaig quedar allà, a la punta del llit, mirant com les gotes picaven l’asfalt. Vaig perdre la noció del temps.
Mica en mica em vaig anar arraulint fins acabar estirada de nou, necessitava adormir-me amb aquella melodia, que just ara feia un any vaig sentir cada vesprada durant un mes. Quan em posava la jaqueta i sortia al porxo a fer-la petar mentre les granotes saltaven de bassal a bassal, i més tard, a l'habitació sentia com les gotes xocaven amb la claraboia. Mai, he dormit millor. Sabia que, l'endemà, el sol naixia amb força i al final del dia l'aigua tornaria a netejar els seus problemes per emprendre de nou la vida el dia següent.

5 comentarios:

mossèn dijo...

nua ... bé, una opció com qualsevol altra ... nua, segur ??? ... ja estic malalt nomes de pensar-hi !!!! ... salut

Anónimo dijo...

Mil gotes al cel per recordar una mirada agraïda (señorita), un paisatge estimat (Hondures), unes escoles...

Aquesta nit també he sentit gotes de pluja; el somni d'un viatge és molt del que queda.

Petjada dijo...

mossèn: sí nua, hi ha moltes maneres de posar-se malalt, la seva ment només en conceb una?

vladimir, memòria prodigiosa...

mossèn dijo...

evidentment, SÍ !!!! ... salut

Anónimo dijo...

Quina nit més bonica, és de les coses que ens ajuden a sommriure oi...