11.8.07

Envellint

He sentit i llegit queixes d'aquest anunci, sóc la única persona a qui li agrada? Potser si l'empresa anunciant enlloc de ser una multinacional americana, com la que és, hagués estat una altra otro gallo cantaría, digueu-me heretge.
No sé si és perquè aviat n'afegiré un més, o perquè estic patint una crisi existencial, no deixo de buscar qualsevol cosa que em recordi els meus anys mozos, com anireu veient a l'apartat de "Avui l'elecció és", espero no cansar-vos.
Però ho he de reconèixer: em sé de pe a pa cançons intro de dibuixos animats que els meus alumnes no han vist mai, he dut genolleres, colzeres i ombreres, mirava l'Un Dos Tres per veure si sortia la Ruperta, grabava video-clips de l'Sputnik, jugava a marsssianitos amb el meu cosí, suava dins un R-4 verd i després una Transit on hi encabiem tota la família, mirava Eurovisión amb l'esperança que algun cop els espanyolitos guanyessin...
No sé si som gent forta i amb capacitat de ser feliços com diuen, però ara que em comencen a tractar de vostè... per què deixar d'utilitzar la paraula GUAY?

10 comentarios:

mafalda dijo...

A mi aquest anunci m'encanta. Jo encara dic guai cada dos per tres i recordo perfectament la Mayra i el seu "Y hasta aquí puedo leer" que em posava nerviosíssima!
Segur que cada generació tindrà coses bones i dolentes, però jo no m'arrepenteixo pas de tenir l'edat que tinc.
Salut!

Jordi Jordi dijo...

Pos mira, jo no l'havia vist mai fins ara.

Anónimo dijo...

a mi hi ha alguna cosa que no em quadra. Sóc d'aquesta generació però juraria que els meus companys no es veuen tan granadets com aquests (ho potser és que només m'ho sembla...??)

mossèn dijo...

ho sento, però prefereixo mil vegades més la pepsi cola !!! ... max, clar ... salut

Petjada dijo...

mafalda: doncs guay!
jordi: i la teva opinio, és?
merycherry: potser sí que nosaltres no estem tan granadets...
mossèn: ho sento jo no noto la diferència, només amb les light.

Anónimo dijo...

Els vuitanta van passar tant ràpid que sembla que només els hagi somniat, la memòria és una cosa estranya.

I res d'heretge, els EEUU són un gran país i l'aigua amb sucre de la que parles, un beuratge super GUAY.

Anónimo dijo...

Doncs de moment sóc l'única que li veu el biaix de gènere:

Per què només surten tios? Per què la representació del tot l'ha de fer una part?

I per què ens està bé que ens invisibilitzin?

Evolucionem tan a poc a poc!

Petjada dijo...

vladimir, el beuratge crec que du alguna cosa més que aigua i sucre, però millor no saber-ho.

Lu, està bé ser crític,tenint en compte que les propagandes acostumen a tractar la dona d'una manera recriminable. A vegades, però, crec que com a gènere que ha estat en clara desavantatge tenim tendència a veure-ho tot més sexista del que és. Què hagués passat si sortissin noies enlloc de nois? o gent baixa? o gent de tots colors? Som invisibles en aquest anunci pq simplement es tracta d'un grup d'amics nois, igual que existeixen els grups d'amigues noies. De veritat, sóc la primera a queixar-me dels anuncis en que noto un sentit en contra del gènere femení, però en aquest no ho vec tan clar...

Anónimo dijo...

A mi también me gusta mucho este spot. De hecho, está perfectamente pensado para clavarse en la diana de nuestro corazoncito.

Por cierto, que la bansa sonora es excelente.

Petjada dijo...

En el corazoncito no sé, però si que ens fa ser si més no joves de nou! Tu no estaves de vacances?