13.6.07

Secre, jo?

Avui he tingut una xerrada explicativa al Departament d'Educació.
Tema? L'aplicació del programa informàtic que necessitaran els tribunals d'oposicions d'enguany.
Motiu? Sóc vocal en un tribunal. Precisant, la secretària, encarregada de moure paperassa i afegir notes, mèrits i valoracions a cop de click.
Rumiant... si encara no em crec que les aprovés, com he de fer jo de secretària? Esperem que l'inspector ("presi" pels del tribunal) em doni un cop de mà.
És curiós veure-ho des de l'altra banda quan fa dos dies era jo qui passava nervis davant el temari i les programacions. Convençuda de que tothom estava més preparat que jo. `
A tots/es aquells/es que us presenteu: ànims, sort, i una til·la doble!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Però que bé que continuis escribint m'agrada molt llegir tot el què hi expresses i a més ho fas d'una forma tant entenedora.

Petjada dijo...

caram, noi! tu si que saps pujar la moral! gràcies...

Jordi Jordi dijo...

No sembla una feina gaire divertida, no. En fi, sigues bona com sempre :-)

JRoca_Font dijo...

Jo vaig ser tribunal i secretari fa tres anys. És estrany ser tribunal quan ho has passat tan malament sent opositor fa pocs anys però és una experiència més. Jo espero no tornar-hi perquè al final ho vaig passar fatal per no estar d'acord amb la resta del tribunal en alguns aspectes però què hi farem.
El fet de ser secretària té l'avantatge que es cobra més, agafa-t'ho així i passa després unes bones vacances (pagades).
Salut

Petjada dijo...

Divertida o no, de tot s'apren, així que m'ho prenc amb ganes tot i que em fa respecte la responsabilitat.