11.7.07

Tinc ganes de començar el curs

No, no m'he tornat boja. De fet, sempre ho he estat.

No, no enyoro als nens. No sentir-los aquests dies ha estat un descans per al meu cap (de bon rotllo, eh?)

No, tampoc enyoro als mestres. Farem un bis en la mateixa reflexió dels nens.

No, no m'estic avorrint. Amb això del tribunal d'opos no tinc ni temps per a l'avorriment, si més no un cop arribo a casa (per cert, és tema de post).

Resulta que durant el curs vaig de bòlit, les hores que tenim a l'escola no són suficients per a preparar activitats diferents a les tradicionals, i sincerament, quan arribo als vespres, estic tan cansada que ja faig prou si corregeixo, o preparo fitxes senzilles. Així que estic aprofitant el juliol per a preparar material i pensar en nous projectes engrescadors.

Alguns em diuen massoca, però de moment em serveix per a motivar-me de cara al curs que ve.

Un secret: és que jo amb aquestes coses gaudeixo tant o més que els meus nens!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Retorna l'ànim saber d'aquesta actitud vocacional.

Diga'm ingenu, però sóc dels que valora extraordinariament la tasca dels mestres (i darrerament anava una mica desanimat).

JRoca_Font dijo...

Jo en certa mesura també tinc ganes de començar perquè estaré a una nova escola i això m'il·lusiona.
I també perquè sóc molt futbolero i tant de temps sense futbol no em va bé.

Jordi Jordi dijo...

Sento dir-te que encara et queda un mes i mig... Pots acabar soterrada de fitxes!!!

mossèn dijo...

Visca les vacances !!!!! o no ??? salut

Petjada dijo...

Vladi, per sort encara som molts els mestres vocacionals, no es pot dir en totes les professions, no?

Mef, quan es comença nou en un lloc sempre hi ha aquelles pessigolletes de nervis i ganes que no se ben bé com definir, segur que et va la mar de bé!

Jordi, per sort les noves tecnologies ara permeten tenir les fitxes digitalitzades. La resta de materials els vaig mantenint, de moment en capses i capsetes, esperem que no hem quedi sense espai abans de setembre!

Sí, mossèn, visca! perquè ens ajuden a descansar (almenys de les tasques rutinàries) i a començar amb energies renovades!