26.9.07

Vols que et digui el que penso?

Em mires insegur buscant respostes que jo no et puc donar. Vius deixant-te endur per la corrent, esperant que una branca t'aturi. Em demanes que t'indiqui el camí i et gires d'esquena. Et justifiques en cada acte intentant-me convèncer. Divagues entre mots guarnits per decorar les teves mancances.

Vols que et digui què penso?

Penso que hi ha qüestions que has de respondre tu mateix; que has d'estirar el braç per agafar-te al que calgui encara que després resulti que no era un bon suport; que has de buscar el camí tot i que potser no et porti on vols; que no cal que em vulguis fer creure el que ni tu mateix creus; que has de parlar menys i actuar més.

9 comentarios:

Jordi Jordi dijo...

Hi ha coses que no volem sentir. I també hi ha coses que no ens poden ensenyar, com un nen que aprèn a caminar; ningú podrà fer les passes per ell, però sí estar al seu costat per evitar que es faci mal si cau.

Anónimo dijo...

Ets molt clara, però tens raó, no hem d'arrepenjar-nos, hem de buscar el camí nosaltres mateixos, dir certes paraules que quedin bé per justificar no acaba servint de res no...

La reusenca dijo...

De vegades, em de subjectar-nos en alguna branca per poder caminar sols després....

mossèn dijo...

et sents millor ??? ... molt ben fet ... salut

Petjada dijo...

res nou o interessant a afegir...

i sí mossèn, escriure (ni que sigui malament) em fa sentir millor.

Anónimo dijo...

Suposo que sí, s’ha d’agafar un camí i buscar un pas segur damunt de la corda fluixa dels sentiments on sempre estan les nostres vides. I mala sort si ens equivoquem i caiem; qui no s’equivoca o cau alguna vegada? Suposo que fer-se gran, un home i una dona, és una mica això: superar la por a prendre decisions (la por que només fa por) i deixar-se de tantes paraules i històries meravelloses que tantes vegades inventem per evadir-nos i fer-les servir d’amagatall, de fuga, de catifa màgica per sobrevolar la ciutat i les seves arestes més punxegudes.

Bon consell, senyoreta petjada. Per més que retardem les decisions sempre ens hi hem d’acabar enfrontant sols, des de les nostres circumstàncies, i resoldre-les. El futur , un conte que vés a saber com acabarà. I en tot cas, la vida per davant, els reptes pel davant i bé, ningú ens va prometre que seria fàcil.
Petó i ànims com sempre.

Petjada dijo...

Senyor Vladimir, començo a pensar que vostè faria millor d'autor del meu bloc que jo mateixa ;)

Anónimo dijo...

Benvolguda Petjada,
el més difícil de l'autoria és trobar el tema, construir del no res, picar les primeres lletres sobre el blanc. I tu petjada ho fas molt bé, tens coses a dir, i les saps fer sonar clares i espontànies.

Comentar sol ser senzill, opinar molt fàcil. És allò de trobar un punt de recolzament per a moure el món;)

Petjada dijo...

Mr. Vladi, tindriem una llarga discussió sobre axiò... no hi estic pas d'acord.