19.7.07

Detallets de camí a l'alegria



  • l'olor als llençols nets

  • la xocolata

  • el perfum de la meva terra

  • veure com plou assentada a la finestra

  • l'airet del matí

  • l'olor del cafè

  • que a la ràdio posin una cançó que m'agrada

  • sentir caçons que han significat alguna cosa en la meva vida

  • descobrir l'arc de santmartí

  • els petons inesperats

  • que valorin el què faig

  • trepitjar fulles seques

  • que em toqui el vent a la cara

  • mirar els núvols

  • estar als núvols

  • les abraçades

  • el color verd

  • millorar el què faig

  • que em passegin amb moto, cotxe o quad

  • caminar per la platja a l'hivern

  • contemplar quadres que m'agradin

  • conèixer llocs nous

  • tornar al llit els diumenges al matí amb la persiana pujada

  • bufar els "angelets"

  • sentir riallades dels nens

  • l'olor de la seva colònia

  • ballar quan ningú em veu

  • plorar quan em cal

  • que pensin en mi

  • donar-me petits capricis

  • veure com neva

  • sentir que m'estimen

  • pensar en el què m'agrada

8 comentarios:

Anónimo dijo...

Això no són detallets, és l'essència.

Abraçada i petó, ala.

Petjada dijo...

gràcies per l'abraçada i el petó! ;)

mossèn dijo...

demaneu massa vos !!!!! ... us faig "l'ullet" i ja en teniu prou !!! apa, salut

Petjada dijo...

la generositat del món eclesiàstic queda ben retratada amb vostè.. jeje tot i que l'ullet no m'està gens malament

Anónimo dijo...

Que bé que sona tot això... ara em fas pensar en tot el què m'agrada i he fet, que bé s'està!

Petjada dijo...

Pensar en el què ens agrada és més terapèutic que pensar en el què no, no creus?

Jordi Jordi dijo...

Quina llista més interessant... I, buscant, buscant, encara hi podríem anar afegint un munt de petites coses, no creus?

Petjada dijo...

Doncs si, la gent tendim a dir el que no ens agrada i a queixar-nos massa, i com a conseqüència a valorar massa poc el què ens agrada.