19.6.07

Els meus ganàpies se'n van

Dos dies i els meus ganàpies ja se'n van.
Se senten grans i de fet, són els grans de l'escola, però això de grans és un dir.
Aprofiten les poques estones que els queden a l'escola, que els ha vist créixer, per fer-la petar, per riure i explicar-se secrets d'amagatotis durant les classes pensant que no els veiem.
Els àlbums ja estan pràcticament enllestits, m'ajuden a despenjar les feines amb les que hem anat decorant les parets.
Amb un moment estan mobilitzats i la classe comença a agafar un ambient estrany. Ells també ho noten. Les parets nues ens fan veure a tots que això ja s'acaba.

4 comentarios:

mossèn dijo...

sí senyor ... 1 dia més i s´acaba ... oh, quin descans !!! salut

Anónimo dijo...

Quins records...jo també feia àlbum, qui pogués tornar a ser petit, hi ha una cosa que no he oblidat del col.legi.. els dictats a la pissarra... i com molt bé dius, les petjades creixen però no s'esborren i que no s'esborrin!

Petjada dijo...

Jeje, quin descans, però en el fons fa pena, no? o només em passa a mi perquè sóc una bleda?

Aiii Wink! com t'anaven els dicatats a la pissarra?

Jordi Jordi dijo...

Una bleda amb uns ulls molt bonics, en tot cas (si no fos hora de migdiada, recuperaria l'enllaç al post que demostra que no és una afirmació gratuïta). I tranquil·la, que passa a més gent. I ara queda encara recollir, ordenar i preparar el curs que ve. Ah! I les opos, vistes de l'altre banda...